Figyelem!
A szokásostól eltérő nyitva tartást ezen a felületen tesszük közzé! Kérjük ezt vegyék figyelembe! ! **
Mielőtt elindul hozzánk érdeklődjön! Tel: 06-1-7890319 vagy 06-30-6869248)

Új fejlesztés! → Új búzafűlé készítmény érhető el!

További információk


Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek
 
www.buzafulerendeles.hu 
Arra kérünk, hogy amennyiben vásárlója, vagy aktív felhasználója szeretnél lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket! 
Kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és amennyiben minden benne lévő előírást kötelező érvényűnek tekintesz magadra nézve. Jelen dokumentumot és a megkötött szerződéseket iktatjuk. A szerződéseket kizárólag elektronikus formában kötjük, és a megkötött szerződéseket írásban megkötött szerződéseknek tekintjük. Jelen dokumentum magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!
 
1. Üzemeltetői adatok
Cégnév: Fito-Net Kft.
Székhely: 1145 Budapest, Szugló utca 76.
Adószám: 13346010-2-42
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-730537
Bank: Budapest Bank
Bankszámlaszám: HU61-10100840-45888700-01005004
Kibocsátó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: szs.fec@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36-30-686-92-48
 
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással vagy átvételi pontunkon, munka napokon 9-17 óra közötti időpontban személyes átvétellel vásárolhatók meg. E-mailben vagy telefonon is fogadunk megrendelést! 
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, vagyis tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját,valamint a csomagolási költséget!
 
3. A kínált termékek az alábbi kategóriákba soroljuk:
Speciális élelmiszer, táplálékkiegészítő.
 
4. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 14.00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is lehetőség van a megrendelés leadására, ám amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, akkor azt csak az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.
 
Ügyfélszolgálatunk minden esetben elektronikusan vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.
Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.
 
Bár a www.buzafulerendeles.hu oldalon megjelenített képek a saját termékmintáinkról készültek, raktárkészlettől függően a termékek adatlapjain megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól! Cégünk nem tud felelősséget vállalni az esetleges technikai ismertetők, a beszállítók, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változások miatt.
 
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
 
5. Rendelés menete
A rendszer virtuális kosárral segíti a vásárlást. Ebbe a kosárba a valós bevásárlókosárnak megfelelően beteheted a termékeket, vagy meg is gondolhatod magad, és kiveheted belőle a nem tetsző tételeket. A kosár összértéke folyamatosan látható az webáruház jobb felső részén.
 
Rendeléshez a következőket kell tenned:
 
1. A  termék kosárba helyezése (jobb felül látod, hogy a termék a kosárba került)
2. A kiválasztott terméket helyezd a kosárba a “Megrendelem ” gombra történő kattintással. Ha több darabot szeretnél a kosaradba tenni egy adott termékből, módosítsd a kosárban a tétel számmezőt és frissíts!
3. Amennyiben a kiválasztott termékekből többet vagy kevesebbet szeretnél vásárolni, akkor akár a „Kosár” oldalon is módosíthatod a tétel oszlop mezőit! A kívánt mennyiségek beírása után kattints a „Frissítés  ” gombra!
Ha törölni szeretnéd az adott tételt kattints az „Eltávolítás  ” gombra!
4. Amennyiben szeretnél más termékeket is a kosaradba helyezni, válaszd a „Tovább nézelődöm” gombot!
5. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termékek darabszámát, majd kattints a „Megrendelés leadása” gombra.
6. Szállítási cím megadása:  Mivel több szállítási címmel is rendelkezhetsz (pl. otthon, munkahely), meg kell jelölnöd, hogy az aktuális kézbesítést melyik címedre kéred. Új címet is itt adhatsz meg. A szállítási cím megegyezhet a számlacímmel, de attól teljesen eltérő is lehet.
7. Szállítási/fizetési mód kiválasztása. Utánvéttel és előre utalás esetén is a GLS Futárszolgálat végzi a házhozszállítást. Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz.
8. Az adatok ellenőrzése után megjegyzést fűzhetsz a megrendelésedhez. Az ÁSZF megismerése és elfogadása után kattints a „Rendelés megerősítése” gombra a megrendelés elküldéséhez! Személyes átvételre csak átvételi pontunkon (előrendelés leadása után) van mód.
9.A rendelésed megerősítésével kifejezetten tudomásul veszed, hogy ezirányú nyilatkozatod fizetési kötelezettséget von maga után.
10. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást küldünk neked e-mailben.
 
Fontos, hogy adataidat helyesen add meg, mivel csomagodat csak így tudjuk eljuttatni hozzád. Amennyiben visszaigazoló e-mail-ünk 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, ellenőrizd, hogy jó címet adtál-e meg, hogy nem került-e levelünk a levélszemét (spam) mappába, vagy nem telt-e meg a postafiókod. Ha módosítani szeretnéd a regisztráció folyamán bevitt adataidat, azt a bevitel közben, vagy a webáruházba történő bejelentkezés után megteheted. Szükség esetén kérjük, keress meg minket a „Kapcsolat” menüpontban megadott elérhetőségeinken!
 
6. A megrendelt termék / házhozszállítás díjának, fizetésének módja
A megrendelt terméket a csomag átvételekor kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Arra kérünk, hogy még átvétel előtt nézd át a csomagot, és az esetleges sérülésekről vetess fel jegyzőkönyvet! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
 
7. Házhozszállítási információk
Webáruházunkban rögzített megrendeléseidet a GLS Futárszolgálat juttatja el Hozzád. A csomagok kézbesítését munkanapokon, napközben végzik a szállító cégek. Amennyiben az adott időszakban éppen nem tartózkodsz a megadott címen, a futár értesítést hagy, majd másnap újra megkisérli a kiszállítást. Ez alól kivételt képez a 24 órás kiszállítást igénylő fagyasztott termék.
 
8. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben át tudod venni a csomagot, valamint annak átvételekor ki tudod fizetni a számlán szereplő összeget! Fagyasztott termék esetén az át nem vett, visszaküldött csomagok értékét és a visszaszállítás díját a – Szerződésben rögzített feltételek alapján – a megrendelőre terheljük.
 
9. Fagyasztott termék szállítása
Munkanapokon, hétfőtől csütörtökig, déli 12 óráig leadott rendeléseket aznap átadjuk a szállítmányozó cégnek, így azok másnap kiszállításra kerülnek.
 
A csütörtök déli 12 óra után, valamint pénteken leadott rendeléseket hétfőn adjuk át a szállítmányozó cégnek, így azok kedden kerülnek kiszállításra.
Ennek, az az oka, hogy a hétfői kiszállítás csomagjait pénteken kellene a futárszolgálatnak leadni, ami a búzafűlé kiolvadásával járna. A hétfőtől csütörtökig leadott csomagokat a futárszolgálat keddtől péntekig szállítja házhoz.
 
A csomagok ellenértékét a futárnak kell készpénzben (ha nem átutalással történt a kiegyenlítés) fizetni.
 
A fagyasztott termék futárral történő kiszállítása:
 
A fagyasztott termék futárral történő kiszállítása esetén a csomagot a szállítás napján át kell vennie a megrendelőnek. Ha a megrendelő részéről valamely okból ez nem történik meg és a szállító cég a csomag átadását nem tudja elvégezni, a megrendelőt terheli a felelősség az okozott kárért. 
 
Ezután a kárt okozó megrendelőnek nem tudunk futáros kiszállítást teljesíteni. Ha a futár a kiszállítási határidőn túl adja át a csomagot, mindig közösen bontsák azt ki és jegyzőkönyvben rögzítsék ha a termék kiolvadt. Ebben az esetben a szállítmányozó céget terheli a felelősség.
 
10. Elállás joga

 

A 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

 

A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:

• A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 nap elteltéig.

 

A 45/2014 (II.26.) kormányrendelet mellékletében megtalálható nyilatkozat-minta útján vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával gyakorolhatja a fogyasztó az elállási/felmondási jogát.

 

• Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A Fito-Net Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríti.

• A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

• A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

• A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:

 

• Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.

• Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.

 

A termék jellege miatti különleges tájékoztatás:

A Fullgrass termékek specialitásuknál fogva, amit jelen esetben mélyfagyasztott előállításuk és tárolásuk jelent, gyorsan romló termékek. Kiolvadásukkal a termék értékét veszti. Ezen okokból ezekre nem vonatkozik a visszafizetési szabály!

 

A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:
• A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.
• Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig.
• Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.
• Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A Fito-Net Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.
 
• A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.
• A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
• A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:
• Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
• Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.
• Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
• Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta
 
A törvény további részleteinek megtekintése: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor
 
11. Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a postán (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Vásárlót terheli!
 
12. Adatkezelés
A webáruház használata során a Fito-Net Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára. Ez alól kivételt képez a Fito-Net Kft szerződésben álló szállító cég, amelynek a csomag kézbesítéséhez szükséges adatokat átadjuk a csomaggal együtt. A webáruház böngészése közben technikai információk kerülhetnek rögzítése, kizárólag statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Fito-Net Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
 
A technikai információk a regisztrációkor vagy rendelés feladása közben közölt adatoktól függetlenek, azok összefüggéseit semmilyen körülmények között nem vizsgáljuk. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.
Amennyiben nem szeretnéd engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban.
 
Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerverünk küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Fito-Net Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban az ügyfélszolgálati e-mail címen.
 
13. A felelősség korlátozása
Az webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai megoldásokra és az esetleges hibalehetőségekre. A www.buzafulerendeles.hu webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
 
• Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, amely megakadályozza a www.buzafulerendeles.hu webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
• Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
• Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
• Bármely szoftver nem megfelelő működése.
• Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei. Rendszerhiba alatt automata módon elküldött, téves visszaigazoló levelekért felelősséget nem vállalunk.
 
• A www.buzafulerendeles.hu webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a www.buzafulerendeles.hu webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
• A www.buzafulerendeles.hu webáruház nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
• A www.buzafulerendeles.hu webáruházban szabadon megváltoztathatunk bármilyen árat, határidőt. A változás a www.buzafulerendeles.hu webáruházban történt megjelentés időpontjától lép életbe.
• A www.buzafulerendeles.hu webáruház szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait, vagy magát a webáruházat, bármikor, értesítési és bármilyen egyéb kötelezettség (értesítés, indoklás) nélkül. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálhatóvá válik a www.buzafulerendeles.hu webáruházban.
• A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod a Fito-Net Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014.(II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.